Asal (58)..Terkini 10/7/2014 - 54kg

Monday, 29 July 2013

Sudah Terjawab : Pregnant Or Not Pregnant Mia???


Hi,kawan-kawan....

Setelah sekian lama menanti dan berwaspada ketakutan gara2x pregnant or not pregnant..ku menemui juga jawapan.

Lega kerana...misi 90 DAYS WEIGHT LOSS CHALLENGE tetap bisa diharungi.

Rupa-rupanya...
hormon period saya telah berubah...setiap bulan date yg sama. tetiba menginjak perubahn...hari ni dah hari ke-3 period....THAT'S MEAN I'M NOT PREGNANT.


Yahoo...
Rasa gembira sebab masih dapat bermanja dengan Al Fateh. 
Biarlah Al Fateh membesar dahulu...

Realitinya..kami suami isteri tidak pernah merancang ..Aku sendiri pun tak pernah amik apa2x suntikan/pil perancang..Kami lebih berserah pada ketentuan Allah bagi zuriat kedua...Jika Al Fateh dah masuk umur 3-4 tahun, haruslah berusaha untuk cari jalan anak ke-2 kan.

Ada hikmah mungkin Allah tak bagi lagi zuriat kedua untuk aku.

Natijahnya :

"apa saja yang dikurniakan Allah baik lambat atau cepat,semua ada reason....bagi yg mudah to get pregnant..usah dirungut,terima rezki ..bg yg belum ada cahaya mata..teruskan usaha & berdoa k,"





Melarik Tinta Maya,


Terima Kasih Sudi Baca story Tinta Pelangi Mia Zara Ina

2 comments:

Anonymous said...

kak mia..... hormin kite tak brp btul semenjak bersalin...

miazara ina said...

@Anonymous

agak2xnya org lps bersalin mcm tu kot..ish x tau pulak akak bab nie

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute