Asal (58)..Terkini 10/7/2014 - 54kg

Monday, 1 July 2013

PESERTA 90 DAYS WLC WITH MIA ZARA INA - DONE FOR LISTED


Semalam telah berakhirnya pendaftaran 90 Days Weight Loss Challenge with Mia Zara Ina. Lega terasa hati.Meskipun masih ada yg tak ikut syarat....namun,saya masih memberi kelonggaran pada permulaan ini..

TETAPI...

padaTIMBANGAN END JULAI 2013 nanti..jika mana-mana peserta enggan menghantar bukti berat bersama penimbang (photo diri saya tak wajibkan),peserta tersebut akan disingkirkan.....HANYA BERAT PADA PENIMBANG PERLU SAYA AMBIL YA..JUST INGATAN UTK SEMUA PESERTA YG BAKAL BERTANDING !!!



Berikut adalah senarai peserta yang bakal berentap. Sape-sape nak masuk selepas ni saya minta maaf....DAH TUTUP YA !!!

1) Nurliyana
2) Rosmaria
3) Nur Nabilah
4) Shuha Shuhi
5) Mia Zara
6) Fieyda Husain
7) Cikgu Azila
8) Diana S.
9) Wani
10) Hafidah Nor
11) Nisa Haryanti
12) Noorazura
13) Yusnany
14) Nanako Miraie
15) Aiza Haris
16) Anna Shaidi

So....mari kita mulakan perjuangan kita yang tak pernah berakhir ini...kita perlu bina sesuatu untuk mencapai berat idaman....

1) Apa plan menu & fitness harian anda?
2) Apa strategi anda ke arah mencapai berat idaman?
3) Adakah plan & strategi anda seiring dengan tindakan?

Ha..tepuk dada,tanyalah diri anda ya....

"TINDAKAN KITA SEKARANG SEBENARNYA BAKAL MENENTUKAN SEJAUHMANA IMPIAN 
BERAT IDAMAN DAPAT DICAPAI,"


Good Luck untuk semua peserta ya.



Lakaran Tinta Maya, 
 


Terima Kasih Sudi Baca story Tinta Pelangi Mia Zara Ina

2 comments:

Nafira usof said...

Noorazura tu Saya kan??
FB: Noor Azura Binti Usof.. hope betol lah nama saya dh tersenarai..:)

Good luck Semua.. Moga kita semua bakal mendapat berat idaman masing2! caiyok2!!

miazara ina said...

@Nafira usof

Jgn terkejut..mmg noorazura pun..hehe..sama-sama kte kuatkan smgt menuju puncak ya..amin

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute