My Journey to get Normal Weight

LilySlim Weight loss tickers

Welcome to my Blog


Thursday 25 July 2013

Mengidam nak makan LAKSA@LAKSAM


Hari ini sudah 16 Ramadhan...
Betapa kejapnya masa berlalu....Bulan ni juga aku merasakan hujung2 minggu aku dihiasi dengan jejak ke sekolah.

Semakin hari memandu juga...
Semakin aku merasakan keletihan. Ibadah tetap diteruskan wp pe jua dugaan.
Namun letih kali ni terasa lain sangat..Mungkin ni thn 1 aku memandu jauh. 

Menu Sahur masih lagi sama dgn HL Shake + 1 kurma + any fruit (1 only).
Namun Menu Berbuka......semuanya aku nak yg masakan jenis masam2x..

Dah masuk hari ke-3 menu semua masakan asam..aku la yg request to mum.

"apa kena dengan diri aku pn aku tak pasti," desis hati.



Tentang ujian kehamilan..?
Ntah la..aku mcm x semangat nak buat.....Mungkin aku perlu tunggu Raya ke-8 baru menjejak kaki ke klinik (tunggu next either aku period @ tidak). If not juga...something must be wrong.

Ada org tanya :-

"ke ko amik pil perancang mia?,"

Pastinya jawapan aku :

"tak langsung selepas bersalin pertama & period regular.so mudah aku nak kira pada calendar,"




hm..biar lah....pepun aku akan jaga diri sebaik mungkin. Apa yg pasti minggu ni aku harap dapat makan laksam@laksa...KES WAJIB CARI....




Melarik Tinta Maya,
 

Terima Kasih Sudi Baca story Tinta Pelangi Mia Zara Ina

1 comments:

Unknown said...

hehehehe.. ingatkan dah wat test dah.. kalo DIA dah tetapkan cam tuh.. mesti itu yang terbaik dari DIA untuk kita kan~

terliur pulak tengok laksam tuh..:)

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute