Asal (58)..Terkini 10/7/2014 - 54kg

Monday, 7 October 2013

Al Fateh "Ceria & Sihat Seiring Usia"

 Sama tak?ibu & anak..
"muka cik mia tanpa make up di pagi hari...belum kurus lg part face,"

Salam ceria...salam bahagia buat semua,

Menyebut nama anakanda Al Fateh....teringat kejadian wad baru ni. Namun semua telah berakhir. Kini Al Fateh dah ada selera makan,dah jalan sana sini..ceria dan aktif bermain.

Setiap kali ibunya balik je dari kerja....mesti senyuman Al Fateh berseri-seri. 

"mcm dia tau ja ibunya balik..hehe,"

 Al Fateh dengan kasut pilihan abahnya...sokmo main pagar

Semoga Al Fateh terus sihat. Namun komen yg sering sampai di telinga ble berkunjung ke klinik 

"eh,keciknya...umur berapa ni?,"

Terus ja aku jawab 

 "1 tahun 1 bulan"

Al Fateh dengan permainan hariannya "dia suke bunyi kereta ni"


Agaknya semua orang tak percaya.Masa masuk wad baru ni..ramai budak sekecil Fateh yg usia setahun besar2x belaka ..beza sungguh dengan Al Fateh.Kalau dilihat baju dalam gambar ni..Al Fateh masih lagi boleh pakai baju dr usia 5 bulan tau...Kiranya aku banyak jimat dr membeli belah baju Al Fateh. Semua stok baju masih boleh dipakai.

Pampers pun setakat ni masih size L

Aku bersyukur dikurniakan zuriat tunggal ini....

Anak ke-2?
Ups..ada rezeki,insyaallah..

"kami tidak merancang langsung dr lepas mia pantang....kami terima rezki jika Allah beri. Allah pasti tahu masa terbaik untuk Al Fateh menimang adik.."





Melarik Tinta Maya,


Terima Kasih Sudi Baca story Tinta Pelangi Mia Zara Ina

2 comments:

Nafira usof said...

Alhamdulillah~ muka pon dah nampak ceria dah~

ibh_sue said...

Comel budak kecik ni tau. Untie sue doakan semoga Al fateh sentisa sihat dan ceria. Budak baik ni..:)

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute