Asal (58)..Terkini 10/7/2014 - 54kg

Friday, 30 August 2013

Timbangan 30.8.2013 Weight Lose Challenge with MIA


Salam seindah suria untuk semua rakan peserta
yang sedang sama-sama giat untuk menjayakan sesi diet.

Sedar tak sedar...
Hari ini 30.8.2013...timbangan yang harus anda lakukan & serahkan kepada saya.

Jangan lupa tue..
Bagi yg dh serah...Thanks :-)

Secara dasarnya,saya tidak terkejut jika semua orang kata berat dia naik..Yela sekarang masih Syawal di saat akhir..dr mula kte beraya puasa hingga kini penuh acara rumah terbuka kena dikunjungi..bila dah beraya,macam2 masuk perut kan?ala sama ja dengan saya.
 
Menangis..menangis..
Tapi..tak guna menyesal sebab salah diri sendiri 
Tak nak disiplin diri.


To Kak Hafidahnor...
Congratulation...
Saya bangga tengok wajah & progress akak di Majalah RAPI..
Superb !!! 

"kak hafidah..boleh la share menu seharian dlm 1 week...mungkin berguna untuk kami yg sedang berdiet ni..hehe,"



PERHATIAN PADA SEMUA PESERTA
WEIGHT LOSE CHALLENGE WITH MIA

"SETUJU TAK IF MIA LANJUTKAN PERTANDINGAN NI TAMAT PADA 
30 OKTOBER 2013???,"  

SETUJU TAK KORANG???





Melarik tinta maya,


Terima Kasih Sudi Baca story Tinta Pelangi Mia Zara Ina

1 comments:

shUhashUhi said...

setuju sangat kak..

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute