Asal (58)..Terkini 10/7/2014 - 54kg

Saturday, 3 August 2013

Lupe Diri Seketika "Bad Cheating Day"


Entah bagaimana harus saya mulakan kata...
Nak menyesal pun dah tak berguna...

Tak sangka semalam 24 Ramadhan..hari yg teruk buat saya.
Ia bukan the best cheating day..tapi dah jadi bad cheating day.

Apa taknya melantak makan?ups...tabiaat yg teruk,kan?

Ini lah kali pertama sejak saya berdiet,saya lupa diri..huhu


Di kesempatan tinggal beberapa hari lagi nak Ramadhan, saya kena bermuhasabah semula demi menjayakan diet di Hari Raya nanti.


Nak tahu pe saya makan semalam?
Laksam.....Kuih siput, nasi 1 senduk kecil + 1 ikan goreng + sayur kailan. Hm, mana nak tahan ble tengok laksam idaman..kuih siput lak makan depan tv..melantak jadinya.

Hari ni workout wajib dibuat....

huhu..tabiat buruk,kawa2x.

Isghtifar ..isghtifar Mia...
Don't buat hal macam ni lagi....

REMIND MYSELF TO DO MORE BETTER 
THAN YESTERDAY





Palitan Tinta Maya,


Terima Kasih Sudi Baca story Tinta Pelangi Mia Zara Ina

1 comments:

Nafira usof said...

owh.. tu sikit jer tuh.. kalo zura punye cheat day lagi dasyat.. dari sampai ke malam memang keje makan jer.. semua yang teringin cuba dipenuhi.. :)

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute