My Journey to get Normal Weight

LilySlim Weight loss tickers

Welcome to my Blog


Tuesday 14 March 2017

Hepi Belated Besday,Zakiy


Meraikan birthday beramai-ramai utk sesi Mac di rumah abah mentua


SELAMAT HARI LAHIR !!!
❤~ Semoga di hari bahagia ini,Allah SWT sentiasa memberikan taufik,rahmat,barakah juga lindungan kesihatan,hidayah dan redhaNYA untuk anak mama....Semoga sentiasa dalam lindungan Yang Maha Esa..

SELAMAT HARI LAHIR !!!
❤~ Semoga dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan kami menjaga-mu wahai sayang

SELAMAT HARI LAHIR !!!
❤~ Semoga panjang umur,murah rezeki,dilindungi Allah selalu dan sentiasa cemerlang di dunia juga akhirat.InsyaAllah..

SELAMAT HARI LAHIR !!!
❤~ Semoga dengan bertambahnya usia,menjadikan kamu insan yang mulia,sentiasa disayangi Allah dan menyayangi Allah..Semakin umurnya barakah,pahala bertambah dan segala urusan dipermudahkan..

SELAMAT HARI LAHIR !!!
❤~ Pada hari ini,apapun impian yang kamu impikan,semoga Allah SWT menjadikan itu kenyataan..Apapun rencana yang akan kamu buat,semoga semua itu tercapai..Semoga kegembiraan mengisi dirimu dalam setiap waktu.Hari ini izinkan mama berdoa sepenuh hati untuk hal yang terbaik..Semoga dirimu mendapat keberkatan dan sentiasa dalam redha Allah SWT.



SELAMAT HARI LAHIR !!!
❤~ Waktu berjalan tiada henti..Mengiringi bulan dan juga mentari,yang terbit setiap hari..Mengiringi usiamu yang terus bertambah hari ke hari ..Hingga saat ini..Selamat hari jadi !!

SELAMAT HARI LAHIR !!!
❤~ Kaulah teman mama dikala sepi..Hangatkan suasana bagaikan mentari..Ambillah hikmah dari hari yang telah kita lewati..Selamat hari lahir wahai anakku Zakiy..

SELAMAT HARI LAHIR !!!
❤~ Dari lubuk hati yang paling dalam..Tiada kata dapat mama ucapkan untuk menghiasi harimu yang penuh sejarah ini..Dan hanya doa yang mampu mama panjatkan untukmu..Semoga Allah selalu ada dan selalu menjaga dan melindungi dirimu..dengan bertambahnya usia kamu jadikanlah dirimu manusia yang berguna dan tingkatkanlah amal bakti kamu kepada kedua ibubapa..Selamat hari jadi anakku

SELAMAT HARI LAHIR !!!
❤~ Ya Allah..Abadikan kasih sayangnya,tunjukkanlah jalannya dan penuhilah dengan cahaya-Mu yang tidak pernah redup,lapangkanlah dadanya dengan limpahan iman dan keindahan tawakal kepada-Mu,hidupkanlah dengan ma’rifat-Mu,dan matikanlah dalam keadaan syahid di jalan-Mu. Sesungguhnya Engkau sebaik-baik Pelindung dan sebaik-baik Penolong.Aamin...




Ikhlas dari mama,



Terima Kasih Sudi Baca story Tinta Pelangi Mia Zara Ina

0 comments:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute